فناوری

OpenAI محصول جدید هوش مصنوعی به نام “توت فرنگی” را در پاییز عرضه می کند

OpenAI محصول جدید هوش مصنوعی به نام “توت فرنگی” را در پاییز عرضه می کند

<-source size="3 rcset="https:// th-i.thgim.com/public/incoming/fnxwtn/article68575914.ece/alternates/LANDSCAPE_320/2024-08-26T130039Z_1956297734_RC2LU7AHNGEB_RTDECHEP-s"http s://www.thehindu .com/theme/images/th-online/1x1_spacer.png" alt="فایل عکس: گزارش شده است که OpenAI در حال برنامه ریزی برای عرضه محصول پیشرفته هوش مصنوعی خود به نام "توت فرنگی" در پاییز است. " title="فایل عکس: گزارش ها حاکی از آن است که OpenAI در حال برنامه ریزی برای عرضه محصول پیشرفته هوش مصنوعی خود به نام "توت فرنگی" در پاییز است. "data-original="https://www.thehindu.com/theme/images/th-online/1x1_spacer.png" class="lead-img"/>

عکس فایل: طبق گزارش‌ها، OpenAI در حال برنامه‌ریزی برای عرضه محصول پیشرفته هوش مصنوعی خود به نام «توت فرنگی» در پاییز است. 
| اعتبار عکس: رویترز

طبق گزارش ها، OpenAI در حال برنامه ریزی برای عرضه محصول هوش مصنوعی پیشرفته خود به نام «توت فرنگی» است. سقوط گزارشی توسط The Information نشان داده است که این ابزار می‌تواند مسائل ریاضی را حل کند، حتی اگر هرگز روی آنها آموزش ندیده باشد، وظایف سطح بالایی مانند طراحی استراتژی‌های بازار و حل پازل‌های پیچیده کلمه را انجام دهد و انجام دهد. “تحقیق عمیق.” 

اوایل ماه جولای، گزارش شد که OpenAI در حال توسعه این پروژه با هدف افزایش قابلیت‌های استدلال پیشرفته مدل‌های هوش مصنوعی است. 

سپس، چند هفته پیش، مدیر عامل شرکت سام آلتمن با ارسال تصاویری از توت فرنگی که به طور مبهم این گزارش را تایید می کرد، به Strawberry اشاره کرد. 

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا